Zalety wynajmu internetowych biur

Posiadanie firmy wiąże się z wieloma kosztami. Jako że tylko nieliczni mają w posiadaniu własny lokal użytkowy, jednym z podstawowych, comiesięcznych wydatków firmy jest opłata za wynajem lokalu.

Zgadza się, koszt ten możemy zredukować prowadząc działalność w domu, lecz czy na pewno jest to dobre rozwiązanie? Wymaga to on nas stosownych warunków mieszkaniowych oraz samodyscypliny. Interesy w kawiarni również nie mają dobrego wpływu na rynkową pozycję działalności. Czy konieczny jest wynajem lokalu? Nie.

biuro

Autor: Alexis Marcou
Źródło: http://www.flickr.com

Z pomocą przychodzą nam biura wirtualne – ukłon w stronę przedsiębiorców rozpoczynających biznes. Na rodzimym rynku po raz pierwszy biura wirtualne zaczęły powstawać ponad dziesięć lat temu. Od tego czasu daje się zauważyć stały rozwój ich działalności. Znaczne obniżenie kosztów jakie zapewnia e-biuro oraz posiadanie siedziby firmy w centrum stołecznego miasta to główne powody dla których warto zainteresować się tą propozycją. To również zdecydowana oszczędność czasu, ponieważ całą obsługę sekretarską możemy oddać w ręce profesjonalistów. Firma (metoda 5s) decydująca się na wirtualny adres w Łodzi oszczędza na wynajmie powierzchni biurowej, rachunkach za media, wyjazdach na pocztę i zatrudnieniu pracowników do prowadzenia biura. Co więcej takim adresem możemy posługiwać się we wszystkich urzędach, udostępniać go na stronach www, wizytówkach oraz różnych artykułach promocyjnych unikając podawania swojego prywatnego adresu.

Koncepcja wykorzystania wirtualnego biura jest stworzona dla mikroprzedsiębiorstw, jak i rozpoczynających działalność, które niejednokrotnie funkcjonują w sposób mobilny, wykonując usługi bezpośrednio u klientów. Rozwiązanie to dobrze sprawdza się również u tych osób, których praca przebiega przy komputerze. Ograniczenia branżowe w przypadku tej usługi nie mają miejsca. Niewątpliwie zastanawiamy się jak przedstawiają się kwestie finansowe mające związek z wirtualnym biurem. Otóż podstawowy koszt jest przede wszystkim związany z lokalizacją i charakterem danego biura. Zależnie od indywidualnych ustaleń i możliwości finansowych właściciela firmy.