Parę interesujących faktów dotyczących Agencji marketingu bezpośredniego

Co przychodzi ci najpierw na myśl, jeżeli słyszysz: marketing bezpośredni? Większości osób kojarzy się on z natrętnymi akwizytorami, zakłócającymi pokój domowy w najmniej odpowiednich chwilach.

wynajem aut wrocław
To niezbyt poprawne skojarzenie, bowiem sprzedaż face-to-face jest tylko małą częścią tejże idei.
Wszystko rozpoczęło się pod koniec XIX stulecia, kiedy to amerykańska firma Sears opublikowała pierwszy katalog wysyłkowy. Propozycja skierowana była przede wszystkim do zamieszkujących dalekie tereny wiejskie rolników, z rzadka bywających w większych miastach, gdzie zlokalizowane były sklepy owej marki. W ten sposób Sears otworzył innowacyjny, kanał dystrybucji – marketing bezpośredni. Nie czekał, aż odbiorca pojawi się w punkcie handlowym albo przeczyta reklamę w prasie – sam najpierw zwrócił się do konsumenta, dając równolegle możność posłania informacji zwrotnej, zatem zamówienia. Dzisiaj przedsiębiorstwa często organizują rozmaite konkursy dla nabywców. Organizacja konkursów ma być przynętą dla konsumenta- organizacja konkursów.

Pośród standardowych instrumentów marketingu bezpośredniego wymienia się pocztę tradycyjną a także elektroniczną, spotkania face-to-face i reklamę internetową. Główną ideą jest tu fakt, że konsument nie musi udać się do sklepu, aby poznać ofertę a także dokonać kupna – dostaje kompletne informacje na temat wyboru jak też możność nawiązania kontaktu zwrotnego celem realizacji zamówienia.

Głównym narzędziem dzisiejszego marketingu bezpośredniego będzie baza danych o nabywcach, zawierająca nie wyłącznie dane socjodemograficzne ale też głębsze wiadomości na temat ich aktywności w sieci, dotychczasowych zakupów itp.

Gdy uznasz, że pomocne okazałyby się podobne treści na opisywany temat, to kliknij tu oraz zobacz także pozostałe wiadomości (http://www.kasprowy.pl/kasprowy-derm).

By opracować kampanię dane owe muszą być zestandaryzowane. Standaryzacja danych wymaga określenia średniej a także standardowego odchylenia- standaryzacja danych.