Jak wybrać firmę reklamową?

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski płyną z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy wyraźnie potwierdzają ten trend – reklama w sieci, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.

Eleganckie gadżety promocyjne, które opłaca się przekazać stałym klientom.

Eleganckie gadżety reklamowe, które dobrze będzie przekazać wiernym klientom robiącym użytek z usług Naszej działalności niewątpliwie przyczynią się do tego, iż osoby takie będą bardzo pozytywnie nastawione do dalszej współpracy. Będą także chętnie polecać Nas innym ludziom. Mało tego, bez trudu da się dostrzec, że efekty sprzedaży podniosły się wzwyż.